دانلودکارآموزی حقوق و دستمزد -مرکز خدمات پارس الرمس 66 ص کارآموزی
50
752
دانلودکارآموزی حقوق و دستمزد -مرکز خدمات پارس الرمس 66 ص کارآموزی
50
752
دریافت محصول کامل و اصلی درباره دانلودکارآموزی حقوق و دستمزد -مرکز خدمات پارس الرمس 66 ص کارآموزی
50
752 از سایت اصلی و دانلود با لینک مستقیم. توضیحات کامل درباره مطلب دانلودکارآموزی حقوق و دستمزد -مرکز خدمات پارس الرمس 66 ص کارآموزی
50
752 در لینک زیر موجود میباشد
دانلودکارآموزی حقوق و دستمزد مرکز خدمات پارس الرمس 66 ص
نام فایل : کارآموزی حقوق و دستمزد -مرکز خدمات پارس الرمس 66 ص فرمت : .doc تعداد صفحه/اسلاید : 50 حجم : 31 مگابایت دانشگاه آزاد اسلامیواحد تفرشرشته حسابداری – كاردانی پیوستهموضوع تحقیق كارورزی:حقوق و دستمزدتاریخچه در مورد خدمات پس از فروش امروزه با توجه به گسترش بازارهای رقابتی در جهان و تأثیر آن در اقتصاد کشور و همچنین توجه شرکتهای تولیدی و خدماتی به اهمیت ارائه خدمات برتر، ضرورت طراحی و تولید سیستمهای مکانیزه یکپارچه در رابطه با مدیریت خدمات پس از فروش دو چندان شده است. سازمانهایی که تا دیروز در فکر جذب مشتریان جدید بودند، امروزه به دنبال افزایش سطح رضایت مشتریان هستند، در شرایطی که خدمات پس از فروش به عنوان یکی از عوامل موفقیت شرکتها شناخته میشود. در کشور ما هنوز توجه زیادی به معقوله نشده است. سازمانها در عرصه خدمات پس از فروش به دلیل گستردگی به این سمت رفتهاند که : 1ـ در مراکز استانها اقدام به تأسیس نمایندگی کنند. 2ـ با آموزش به مشتریان خود کیفیت خدمات پس از فروش را بالا ببرند. به عنوان مثال میتوان از طریق آموزش نحوه نصب دستگاهها در منزل، به افزایش سطح کیفیت خدمات پس از فروش کمک کرد. با بررسی شرکتهای موفق دنیا مشخص میشود که اهداف و اصول این سازمانها حول ارائه خدمات برتر میگردد. به عنوان نمونه شرکت آی . بی . ام . (IBM) که در سال 1991 در نیویورک با هدف تولید ماشین حساب و ماشین تحریر تأسیس شد، با برنامهریزی صحیح به یکی از بزرگترین شرکتها در عرصه فناوری ارتباطات و اطلاعات تبدیل شده است. توماس واتسون موسس آی بی ام بزرگترین ویژگی شرکت را تفکر اعلام کرده است. به گفته ایشان در شرایطی که ارائه خدمات پس از فروش در بسیاری از شرکتها معقولهای فراموش شده است. ما آی بی ام (IBM)را مترادف که ارائه خدمات میدانیم. در سال 2003 میلادی یک نظرسنجی در شرکت (IBM) صورت گرفت. و در این نظرسنجی از کارکنان شرکت سوال شد که ارزش ویژهای که این شرکت میتواند در نظر بگیرد چیست؟ پس از بررسی نتایج نظرسنجی عواملی که بیشترین امتیاز را به دست آوردند به ترتیب عبارت بودند از : 1ـ نحوة ارائة صحیح خدمات پس از فروش 2ـ از خود گذشتگی برای جلب رضایت مشتری 3ـ نوآوری 4ـ مسوولیت پذیری پرسنل خدمات پس از فروش را به سه عامل تجلی پاسخگویی در صنایع ایجاد تصویر مناسب از نام محصول نزد مشتری و مزیت رقابتی میتوان تعریف کرد و چاشها و فشارهای محیطی بر خدمات پس از فروش در ایران را به موارد زیر تقسیم کردند. 1ـ کیفیت پایین محصولات 2ـ افزایش فرایند انتظارات مشتریان …
نقدی بر فرایند طرح و اجرای ساختمان های اسکلت فولادی کشور معماری 8 661 دریافت محصول کامل و اصلی درباره نقدی بر فرایند طرح و اجرای ساختمان های اسکلت فولادی کشور معماری 8 661 از سایت اصلی و دانلود با…
پاور پوینت اندیشه اسلامی 1 فقه و حقوق اسلامی 204 1,167 دریافت محصول کامل و اصلی درباره پاور پوینت اندیشه اسلامی 1 فقه و حقوق اسلامی 204 1,167 از سایت اصلی و دانلود با لینک مستقیم. توضیحات کامل درباره مطلب…
مبانی نظری و پیشینه پژوهش با موضوع بهره وری علوم انسانی 29 642 دریافت محصول کامل و اصلی درباره مبانی نظری و پیشینه پژوهش با موضوع بهره وری علوم انسانی 29 642 از سایت اصلی و دانلود با لینک مستقیم.…
پاورپوینت مدیریت منابع انسانی و چرخه حقوق و دستمزد حسابداری 23 2,809 دریافت محصول کامل و اصلی درباره پاورپوینت مدیریت منابع انسانی و چرخه حقوق و دستمزد حسابداری 23 2,809 از سایت اصلی و دانلود با لینک مستقیم. توضیحات کامل…
شیپ فایل بخشهای شهرستان لاهیجان جغرافیا 1 1,133 دریافت محصول کامل و اصلی درباره شیپ فایل بخشهای شهرستان لاهیجان جغرافیا 1 1,133 از سایت اصلی و دانلود با لینک مستقیم. توضیحات کامل درباره مطلب شیپ فایل بخشهای شهرستان لاهیجان جغرافیا…
سود مندی سود تقسیمی در تبین بازدهی سهام در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران علوم انسانی 157 685 دریافت محصول کامل و اصلی درباره سود مندی سود تقسیمی در تبین بازدهی سهام در شرکتهای پذیرفته شده در…