بررسی عوامل موثر بر روی رابطه رضایت و وفاداری مشتریان محصولات سریع المصرف علوم انسانی 259 696

بررسی عوامل موثر بر روی رابطه رضایت و وفاداری مشتریان محصولات سریع المصرف علوم انسانی 259 696 دریافت محصول کامل و اصلی درباره بررسی عوامل موثر بر روی رابطه رضایت و وفاداری مشتریان محصولات سریع المصرف علوم انسانی 259 696 از سایت اصلی و دانلود با لینک مستقیم. توضیحات کامل درباره مطلب بررسی عوامل موثر بر روی رابطه رضایت و وفاداری مشتریان محصولات سریع المصرف علوم انسانی 259 696 در لینک زیر موجود میباشد بررسی عوامل موثر بر روی رابطه رضایت و وفاداری مشتریان محصولات سریع المصرف

دانلود

تحقیق حاضر با عنوان بررسی عوامل موثر بر روی رابطه رضایت و وفاداری مشتریان محصولات سریع المصرف از سری تحقیق های رشته مدیریت میباشد. این تحقیق در 241صفحه با فرمت Word (قابل ویرایش) در مقطع کارشناسی ارشد نگارش شده است و همچنین این تحقیق آماده چاپ و پرینت جهت استفاده دانشجویان می باشد. قسمتهایی کوتاه از متن: مقدمهامروزه با رقابتی شدن بازارها و تغییرات پیوسته محیط، سازمانها به این واقعیت پی برده اند که بشر مانند گذشته بایک نظام اقتصادی رو به گسترش و بازارهای در حال رشد روبرو نیستند لذا هر مشتری ارزش ویژه خود را داشته و برای به دست آوردن سهم بیشتری از بازار خرید مبارزه می کنند. در دوره حاضر متعهد کردن مشتری جایگاه ویژه ای پیداکرده و رشد دادن مشتری و ارتباط مؤثر با وی باعث شده  که مشتریان یک سازمان داخل همکار و در خارج از سازمان حامی و طرفدار آن باشند لذا مشتریانی که احساس تعلق خاطر پیدا کرده و سودآوری و عمر طولانی دارند برای سازمانها سرمایه به شمار می روند بنابراین شناخت و پیش بینی نیاز مشتریان برای بنگاه اقتصادی از اهمیت خاصی برخوردار است و مشتری به عنوان عامل کلیدی و محوری در بقای سازمان ایفای نقش می کند زیرا نتایج تحقیق بسیاری از محققان نشان داده که 5درصد کاهش در تعداد مشتریان باعث از دست رفتن 85درصد سود و همچنین 5درصد افزایش در نگهداری مشتریان موجود موجب افزایش 35 تا 125درصد، سود می شود بنابراین امروزه هدف از مدیریت بازاریابی تقاضا سوق دادن مشتری تا حد بلوغ در نردبان وفاداری به سازمانهاست . هر چند در گامهای نخستین رضایتمندی معیار خوبی برای اندازه گیری وفاداری است ولی باید از شاخصهای دیگری نیز که بر روی رضایت و وفاداری، و همچنین رابطه رضایت با وفاداری نیز یاری گرفت.بیان مسئلهسازمان ها به دنبال رضایتمندی مشتریانشان هستند زیرا نتیجه اصلی فعالیتهای بازاریابی رضایت است. و به عنوان ارتباطی بین مراحل مختلف رفتار خرید مصرف کننده عمل می کند و شرکتها می بایست با راضی  نگه داشتن مشتریانشان فعالیتهایشان را توسعه دهند تا اینکه در محیط های تجاری بتوانند مزایا برای خود بدست آورند و خروجی اصلی رضایت وفاداری است در عصر جدید توجّه به رشد و توسعه وفاداری مشتریان به عنوان عامل مهمی در استراتژی بازاریابی شرکتها که منجر به حفظ مشتریان فعلی می شود افزایش یافته است.(McMullan& Gilmore, 2008)   سازمانها با وفادار کردن مشتریانشان می توانند سهم بازار زیاد و مزیت رقابتی پایداری حاصل کنند ولی طیف وسیعی از عوامل مختلف به طور همزمان روی رضایت مشتریان و وفاداری آنها تأثیر می گذارند که گاهی موجب تضعیف و یا تقویت این رابطه می شوند بنابراین سؤال اصلی تحقیق این است که:   چه عواملی بر رابطه رضایت با وفاداری مشتریان تأثیر دارند؟سوالات فرعی که در چهار چوب سوال اصلی مطرح شده اند:   متغیرهای قطعیت ، دانش  عینی مشتریان  و ریسک های ادارک شده چه تاثیری بر روی رابطه رضایت با وفاداری مشتریان دارند؟  عوامل اعتماد  , کیفیت خدمات ادراک شده ، ارزش مشتریان شامل ارزش اجتماعی، احساسی، پولی و عملکردی و تکرار مصرف و سهولت در خرید چه تاثیری بر روی رضایت مشتریان دارند؟   روابط مستمر و پایدار و هزینه های تغییر  و اعتماد چه تاثیری برروی وفاداری مشتریان دارند؟   تکرار مصرف  و سهولت در خرید چه تأثیر بر روی روابط مستمر و پایدار مشتریان می گذارند؟ فهرست مطالب    فصل اول2    1-1-مقدمه        3    1-2-بیان مسئله4    1-3-پیشینه تحقیق4    1-3-1-پیشینه داخلی4    1-3-2-پیشینه خارجی5    1-4-بیان اهمیت و ضرورت6    1-5-اهداف تحقیق6    1-5-1-هدف اصلی6    1-5-2-اهداف فرعی7    1-5-3-هدف کاربردی7    1-5-4-هدف ارمانی7    1-6-چهارچوب نظری15    1-7-مدل تحلیلی تحقیق16    1-8-فرضیات تحقیق17    1-9-روش تحقیق17    1-10-جامعه آماری17    1-11-روش نمونه گیری18    1-12-ابزار گرد اوری اطلاعات18    1-13-روش تجزیه وتحلیل داده ها18    1-14-تعریف واژه ها و مفاهیم    فصل دوم     بخش اول23    1-2-مقدمه24    2-2-سیر تکاملی رویکردهای بازاریابی24    2-2-1- رویکرد معامله ای (سنتی)24    2-2-2- رویکرد بازاریابی رابطه مند25    2-2-2-1-استراتژی های بازاریابی رابطه مند26    2-2-3- رویکرد بازاریابی مبتنی بر همکاری27    2-3-ارتباط بازاریابی  رابطه مند و وفاداری مشتریان33    2-3-1-وفاداری34    2-3-2-اهمیت وفاداری35    2-3-4-توسعه وفاداری مشتریان36    2-3-5-مزایای حاصل از وفاداری مشتریان37    2-4-رضایت مشتری44    2-5-تعاریف اعتماد45    2-5-1-دیدگاه های مختلف به اعتماد46    2-5-2-اعتماد در بخش خدمات46    2-6-ارزش مشتری52    2-7-ریسک ادراک شده53    2-7-1-ابعاد مختلف ریسک54    2-8-دانش مشتری58    2-9-هزینه های تعویض59    2-9-1-انواع هزینه های تعویض61    2-10-روابط مستمر63    2-11-سهولت در خرید64    2-12-تکرار مصرف64    2-13-قطعیت65    2-14-ادارک مشتری از کیفیت خدمات66    2-14-1خدمت66    2-14-2-کیفیت خدمات70    2-14-2-1-ابعاد و عوامل کیفیت خدمات71    2-14-2-2-اندازه گیری کیفیت خدمات72    بخش دوم:پیشینه تحقیق    فصل سوم80    3-1- مقدمه81    3-2- روش تحقیق8383    3-2-1  قلمرو تحقیق3-3جامعه اماری84    3-4- روش نمونه گیری و تعیین حجم نمونه تحقیق85    3-4-2-حجم نمونه88    3-5 -روش و ابزار جمع آوری داده های تحقیق89    3-5-2- ابزار سنجش91    3-6-مقیاس و طیف ابزار اندازه گیری تحقیق92    3-7- سنجش روایی پرسشنامه92    3-7-1-روایی صوری93    3-7-2-روایی سازه93    3-7-3-روایی همگرا94    3-7-4-روایی محتوا96    3-8 سنجش پایایی پرسشنامه98    3-9-روش تجزیه و تحلیل داده ها99    3-9-1-روش مدل معادلات ساختاری100    3-2-9-نرم افزار لیزرل101    3-9-3–مدل اندازه گیری یا تحلیل عاملی تائیدی    فصل چهارم103    مقدمه104    4-1  بخش اول : آمار توصیفی104    4-1-1ویژگی های جمعیت شناختی پاسخگویان104    4-1-1-1متغیر جنسیت          105    4-1-1-2 متغیر وضعیت تأهل105    4-1-1-3 متغیر سن107    4-1-1-4 متغیر سطح تحصیلات108    4-1-1-4 متغیر شغل109    4-1-1-6 بررسی وضعیت نرمال بودن تک متغیره    بخش دوم: آمار استنباطی112    4-2 اعتبار سنجی مدل تحقیق با مدل معادلات ساختاری       164    4-2-2 مدل ساختاری(مدل تحلیل مسیر)کل    فصل پنجم197    مقدمه197    5-1- یافته‌های توصیفی تحقیق197    5-1-1- ویژگیهای جمعیت شناختی  پاسخگویان198    5-2-  نتایج آزمون فرضیه¬های پژوهش و تفسیر آنها216    5-3- پیشنهادات216    5-3- 1- پیشنهادات مبتنی بر نتایج تحقیق218    5-3- 2- پیشنهادات جهت تحقیقات آتی218    5-3- 3- پیشنهادات برای مدیران220    منابع 225    پیوست ها226    پیوست الف:پرسشنامه جهت سنجش اعتبار محتوا231    پیوست ب:پرسشنامه پژوهش
منتشر شده در
  • بررسی سواد علوم انسانی 48 890
  • بررسی سواد علوم انسانی 48 890 دریافت محصول کامل و اصلی درباره بررسی سواد علوم انسانی 48 890 از سایت اصلی و دانلود با لینک مستقیم. توضیحات کامل درباره مطلب بررسی سواد علوم انسانی 48 890 در لینک زیر موجود…

  • پرسشنامه منبع استرس (بهداشت زندگی) علوم انسانی 2 519
  • پرسشنامه منبع استرس (بهداشت زندگی) علوم انسانی 2 519 دریافت محصول کامل و اصلی درباره پرسشنامه منبع استرس (بهداشت زندگی) علوم انسانی 2 519 از سایت اصلی و دانلود با لینک مستقیم. توضیحات کامل درباره مطلب پرسشنامه منبع استرس (بهداشت…

  • پرسشنامه نظم جویی شناختی هیجان علوم انسانی 3 360
  • پرسشنامه نظم جویی شناختی هیجان علوم انسانی 3 360 دریافت محصول کامل و اصلی درباره پرسشنامه نظم جویی شناختی هیجان علوم انسانی 3 360 از سایت اصلی و دانلود با لینک مستقیم. توضیحات کامل درباره مطلب پرسشنامه نظم جویی شناختی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره ی صنعت نرم افزار علوم انسانی 40 420
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره ی صنعت نرم افزار علوم انسانی 40 420 دریافت محصول کامل و اصلی درباره مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره ی صنعت نرم افزار علوم انسانی 40 420 از سایت اصلی و دانلود با…

  • مبانی نظری اهمیت خانواده و تصمیم گیری های آن، جهانی شدن و تصمیم گیری خانواده علوم انسانی 73 493
  • مبانی نظری اهمیت خانواده و تصمیم گیری های آن، جهانی شدن و تصمیم گیری خانواده علوم انسانی 73 493 دریافت محصول کامل و اصلی درباره مبانی نظری اهمیت خانواده و تصمیم گیری های آن، جهانی شدن و تصمیم گیری خانواده…

  • تراش طراحی شده در سالیدورک و کتیا مکانیک 1 1,046
  • تراش طراحی شده در سالیدورک و کتیا مکانیک 1 1,046 دریافت محصول کامل و اصلی درباره تراش طراحی شده در سالیدورک و کتیا مکانیک 1 1,046 از سایت اصلی و دانلود با لینک مستقیم. توضیحات کامل درباره مطلب تراش طراحی…

    دیدگاهی بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *